V.35

Hej! Har fått massor av positiv respons på mina bilder vilket känns jätte kul 😃
Det är även två fotografer som tagit kontakt med mig och vill göra fler fotosessioner så vi får väl se om jag gör någon mer.

Idag har vi vart till familjerätten och bekräftat faderskap, hon frågade om vi visste att min sambo var pappan.
Ja! Om dom inte blandat ihop spermierna med någon annan på kliniken så är vi rätt säker 😄

Ikväll fick man första semlan för i år 😍 som jag har längtat!
Tänkte dela med mig av lite mer bilder ifrån barnrummet nu som är så gott som klart:)





Lisa
2016-01-13 @ 19:17:11

Vilka fina bilder!
Jag vet att känns fantastisk att bli mamma . Vid förlösningen be för mig också att kunna uppleva den här känsla

Kram
Lisa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0